ΛΑΡΙΣΑ

Larissa Blogs

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Εικονική παρέα



Δεν ξέρω τι θα έκανα αν είχα υπολογιστή και διαδίκτυο στα νιάτα μου, αλλά τώρα ...σ΄αυτή την ηλικία  χρησιμεύει μόνο για να καταπολεμώ τη μοναξιά μου!
Όχι, ...μην πάει ο νους σας στο πονηρό!
Δεν εννοώ πως βρίσκω ζωντανή παρέα με σάρκα και οστά!
Όχι!
Εννοώ , απλώς, αυτή την αίσθηση της συντροφιάς, που έχεις όταν επικοινωνείς με άλλους , επίσης μοναχικούς, μέσα στο ιντερνετ.
Στην πραγματικότητα δεν είναι επικοινωνία ανθρώπων ...ΑΜΕΣΑ και ΖΩΝΤΑΝΑ αμφίδρομη!
Είναι η επικοινωνία ανάμεσα σε έναν άνθρωπο, ...ΕΣΕΝΑ, και μιας μηχανής!
Η λέξη μηχανή δεν μου αρέσει, διότι δεν εκφράζει ακριβώς αυτό που νιώθω για την οθόνη του υπολογιστή μου.
Δεν μπορώ όμως να βρω άλλη λέξη.
Όπως και να το ¨κάνουμε¨, όμως, ... η οθόνη είναι ένα άψυχο πράγμα που όσο κι αν σου φέρνει μηνύματα , σήματα, εικόνες, μορφές , ήχους κι ό,τι δήποτε άλλο είναι ικανό να σε πείσει πως στην άλλη άκρη του σύρματος υπάρχει κάποιο ζωντανό πλάσμα, δεν παύει να είναι  μια σχέση απρόσωπη και νεκρή.
Έτσι ,...έχω την ψευδαίσθηση πως δεν είμαι μόνος και πως ακόμα εξακολουθώ να ζω και να υπάρχω!
Δεν επιζητώ τίποτα περισσότερο από μια ψευδαίσθηση.
Μόνος και με τη θέλησή μου αναζητώ το ψέμα και χαίρομαι όταν το βλέπω να ανθίζει στην οθόνη μου μέσα από ψηφιακούς συνδυασμούς.
Ευτυχώς που μας έμεινε το ψέμα!
Η αλήθεια βρίσκεται εκεί...έξω!
Εγώ , όμως, δεν μπορώ να τη συναντήσω , διότι από καιρό έκοψα επαφές με το ...ΕΞΩ!
Χμ,...! Να γιατί πάντα πίστευα πως και το ΨΕΜΑ είναι  τόσο σπουδαίο και χρήσιμο  , ...όσο και η ΑΛΗΘΕΙΑ.



1 σχόλιο:

Karamitsos είπε...

Τι είναι η αλήθεια και τι το ψέμα ; Αλλωστε η αλήθεια δεν είναι πάντα και αρεστή , ούτε φέρνει το ποθητό αποτέλεσμα.Αν σε ικανοποιεί το ψέμα ( ψευδαίσθηση )ποιός θα σε κατηγορήσει. Η αναζήτηση της αλήθειας είναι για τους φιλόσοφους .Οι απλοί άνθρωποι θέλουν κάτι που να τους αναπαύει την ψυχή έστω και αν αυτό είναι ψέμα.