ΛΑΡΙΣΑ

Larissa Blogs

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Κατηγόρουν αυτόν δια φθονον....




O Χριστός σταυρώθηκε.
Δηλαδή, εκτελέστηκε. Ναι, η σταύρωση είναι τρόπος εκτέλεσης θανατοποινητών.
Προβλέπεται από το δίκαιο της απέραντης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας της εποχής εκείνης, και επιβάλλεται σε κακούργους, επαναστάτες, ληστές και φονιάδες που δεν είναι Ρωμαίοι πολίτες. Στους ρωμαίους πολίτες εφρμοζόταν ο διά ξίφους θάνατος.

Ο Ιησούς είναι φανερό πως δεν είναι ρωμαίος πολίτης.

Είναι Εβραίος! Και το έγκλημά του στρέφεται κατά του Αυτοκράτορα. Αν ήταν θέμα βλασφημίας ή άλλη παράβαση του Μωσαϊκού Νόμου θα επιλαμβανόταν το Σανχεντριν, δηλαδή το Συμβούλιο των Αρχιερέων.

Δεν ήταν όμως, φαίνεται.

Αλήθεια, είναι πολύ περίεργο που ενώ έχουμε από τη μια μεριά τον αυστηρό Μωσαϊκό Νόμο κι από την Άλλη το πανίσχυρο Ρωμαικό δίκαιο, δεν έχουμε …απαγγελία κατηγορίας και πρακτικά της δίκης.

Η μόνη κατηγορία που του προσάπτουν είναι πως είναι… ο Ιησούς!
Είναι έγκλημα να σε λένε Ιησού;
Ο Ιούδας λέει στους Ρωμαίους στρατιώτες: Ο Ιησούς είναι αυτός που θα φιλήσω.
Και ο Πιλάτος ρωτάει επίμονα και επιτακτικά: Εσύ είσαι; ( Συ ει;)

Με άλλα λόγια, … αυτό που τους νοιάζει είναι να εξακριβώσουν αν ο άνθρωπος που έχουν απέναντί τους είναι … ο Ιησούς!

Για το όνομα θέλουν να σιγορευτούν! Για την κατηγορία και την απόφαση δεν νοιάζονται διότι δεν είναι της παρούσης στιγμής ούτε της δικής τους αρμοδιότητας.

Αυτό σημαίνει πως δικάστηκε και καταδικάστηκε από κάποιο δικαστήριο και τώρα το μόνο που απέμενε ήταν να εκτελέσουν την δικαστική απόφαση αφού πρώτα γινόταν η εξακρίβωση της ταυτότητας του καταδίκου.
Έτσι μόνο εξηγείται που δεν ακούγεται πουθενά η κατηγορία και η απόφαση για την εκτέλεση φαίνεται να παίρνεται με συνοπτικές διαδικασίες.

Φυγόποινος δραπέτης ήταν, … Και ξαναπιάστηκε!

Και η κατηγορία; Στα ιερά κείμενα υπήρχε αλλά οι θεόπνευτοι πατέρες και οι αγράμματοι καλόγεροι φρόντισαν να διορθώσουν το κείμενο, μόνο που η ασυνταξία του , …προδίδει τη νοθεία.
¨…διά φθόνον γαρ κατηγόρουν αυτόν… ¨ !!! Εννοούν (δηλαδή θέλουν να καταλάβουμε εμείς οι αφελείς) πως οι κατήγοροι του Χριστού ό,τι έκαμαν το έκαμαν από ΦΘΟΝΟ.
Στην περίπτωση αυτή όμως το κείμενο έπρεπε να λέει: <<Ενεκεν φθόνου κατηγόρουν αυτόν … >>

Η φράση: Δια φθόνον κατηγόρουν.. σημαίνει : για φθόνο τον κατηγορούσαν. Δηλαδή κατηγορούσαν το Χριστό πως ..ήταν φθονερός και ζηλιάρης.

Καμιά νομοθεσία και κανένα δικαστήριο μέχρι σήμερα δεν αναγνώρισε τέτοιο αδίκημα και μαλιστα να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου.

Αν οι αγράμματοι καλόγεροι που αντέγραψαν τα ιερά κείμενα που λέγονται ευαγγέλια, δεν άλλαζαν τη λέξη που δείχνει το έγκλημα, βάζοντας ανάμεσα στο <Φ> και το <Ο> ένα <θ>, θα μπορούσαμε να διαβάσουμε: Δια φόνον γαρ κατηγόρουν…..!

Ναι, και το έγκλημα έγινε στο ναό όταν άρπαξε το φραγγέλιο! Ε, βέβαια! Δεν είναι εύκολο να πετάξεις κάτω περιουσίες εμπόρων και να διώξεις χιλιάδες προσκυνητών χωρίς να ανοίξει μύτη!

Αυτά! Και μην το πολυψάχνετε! Θα σας κοπεί η όρεξη για το αρνί!



1 σχόλιο:

Karamitsos είπε...

Λίγο τραβηγμένη εκδοχή αλλά δική άποψη είναι .

Στο ναό τα έκανε ανω κάτω αλλά δεν μπορούμε να εικάσουμε οτι σκοτώθηκε κανένας.

Την εποχή εκείνη όλοι οι προφήτες (υπηρχαν πολλοί) δεν γίνονταν αποδεχτοί απο το ιουδαικό κατεστημένο γιατί τους χαλούσαν την μαρέγγα.


Εγώ προς αυτή την εκδοχή κλείνω.

Μετά πως εξελίχτηκε και πήρε τέτοιες διαστάσεις η διδασκαλία του συγκεκριμένου προφήτη είναι άλλη συζήτηση .

apokara.blogspot.com